مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک بودم و علاقمندم تجربیات و دانش خود را با بقیه به اشتراک بزارم

  • ۰
  • ۰

مقدمه ای از آزمون یوس YOS ترکیه

همه ساله افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در دنشگههای ترکیه داشته باشند در یک امتحان ورودی به نام آزمون یوس YOS ترکیه شرکت می نمایند که شامل 100 سوال تستی متشکل از ریاضی ، هوش و هندسه می باشد.

یکی از موضوعاتی که در این چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور شده آزمون یوس YÖS ترکیه می باشد. با توجه به انکانات و توسعه مناسبی که دانشگاههای ترکیه داشته اند ، یکی از مقاصد خوب برای ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشند.

 

نحوه آمادگی برای شرکت در آزمون یوس

یکی از راههای مناسب شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس بوده که مدرسین و کارشناسان مربوطه طی یک دوره منظم و منسجم نکات و مسائل مربوطه را به طور کامل به علاقمندان تحصیل دانشگاهی در دانشگاههای ترکیه ارائه می دهند.

شرکت در این دوره های ، اطلاعات و نکات تخصصی را به صورت مشروح در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به صورت منسجم تری برای شرکت در آزمون آمادگی داشته باشید.

 

منابع آزمون یوس ترکیه

در رابطه با منابع آزمون یوس ترکیه می توان گفت که تعداد کلی سوالات در نظر گرفته شده برای این آزمون 100 عدد بوده که به صورت تستس ارائه می شوند. 40 عدد از آن شامل تست های ریاضی ، 40 عدد از آن مربوط به سوالات هوشی و 10 درصد هم به هندسه مربوط می شود.

در سالهای اخیر دانشگاههای مختلف آزمون های ورودی اختصاصی را برگزار می کنند که سوالات آن نیز توسط خود دانشگاه نوشته می شود اما تقریبا قریب به اتفاق بودجه بندی فوق را رعایت می کنند.

آزمون یوس YOS ترکیه

هزینه و مدارک لازم ثبت نام در آزمون یوس

ثبت نام در آزمون یوس ترکیه معمولا در بهمن ماه بوده و خود آزمون در اردیبهشت ماه بر گزار می شود. جهت شرکت در آزمون یوس مدارک زیر نیاز می باشد.


اسکن  گذرنامه یا کارت ملی
اسکن اصل یا گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی
اسکن ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی
اسکن عکس پرسنلی  (4*3)

 

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • حسن کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی