مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک بودم و علاقمندم تجربیات و دانش خود را با بقیه به اشتراک بزارم

  • ۰
  • ۰

دوره مرببیگری چرتکه چیست ؟

اگر با فواید آموزش چرتکه آشنایی داشته باشید اطلاع دارید که دوره های آموزش چرتکه سالهاست که در کشورهای شرق آسیا در قالب کلاس هایی جهت تقویت محاسبات ذهنی کودکان برگزار می شود. در این دوره ها به دانش آموزان یاد می دهند که چگونه با استفاده از چرتکه سوروبان و فرمول های وابسته به آن چگونه می توان در کسری از ثانیه محاسبات بسیار پیچیده را انجام داد.

این دوره ها چند سالی است که در قالب کلاس های مختلف آموزشی در ایران نیز برگزار می گردد. برخی از مراکز آموزشی نیز با ثبت نام دوره مربیگری چرتکه اقدام به ایجاد این کلاس ها و برگزاری آن در محل آموزشگاه خود می نمایند.

 

چگونه می توان در دوره تربیت مربی چرکه ثبت نام کرد ؟

برای شرکت در دوره مربیگری چرتکه ابتدا می بایست یک موسسه چرتکه با کیفیت پیدا نمود. شرکت های زیادی در این زمینه وجود دارد که با کمی تحقیق از میان آنها می توان به سادگی اقدام به ثبت نام و شرکت در کلاس های ویژه آنها برای مدرسین نمود.

بسیاری از این موسسات و شرکت ها نیز پس از پایان دوره با شرایطی اقدام به استخدام مربی چرتکه می نمایند.

دوره مربیگری چرتکه

این دوره ها چه کاربری دیگری می تواند برای ما داشته باشد؟

شغل و درامد یکی از مهم ترین دغدغه های بشر امروز بوده که رفته رفته با توجه به تخصصی تر شدن کسب و کارهای مختلف ما نیز می بایست مهارت های مختلفی را در حیطه کاری خود کسب نمابیم.

از این روه شرکت در کلاس های اینچنینی می تواند مهارت های تدرسی ما را افزایش داده و یک گزینه به زمینه های آموزشی تدریس اضافه نماید. با توجه به استقبال سالیان اخیر نیز در این زمینه با کمی تبلیغات و یا همکاری با مجموعه های آموزشی می توان به تدریس و کسب درآمد پرداخت.

  • ۹۹/۰۹/۰۵
  • حسن کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی