مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک بودم و علاقمندم تجربیات و دانش خود را با بقیه به اشتراک بزارم

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاپ روی هودی

در فصل سرما داشتن یک پوشش مناسب که بتواند علاوه بر زیبایی و متناسب با سلیقه ما در مقابل سرما نیز گرم کننده باشد یک دغدغه همیشگی است . چاپ روی هودی با طرح دلخواه در صورتی که مطابق با میل ما و دارای مواردی که ایده های ما در مورد طرح آن تطابق داشته باشد گزینه خوبی است.

هودی با طرح دلخواه عموما از جنس تمام پنبه و ضخیم بوده که به همین سبب دارای حساسیت های پوستی نمی باشد و در مقابل سرما نیز بسیار گرم کننده است. ضخامت ان با توجه به حجم مورد قبول دارای نمای خوبی نیز می باشد که با بسیاری از سلایق تطبیق می باشد.

%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%B3%D9%88%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA1.jpg

چاپ روی سویشرت

سویشرت با طرح دلخواه نمونه بدون کلاه هودی می باشد بنابرای از لحاظ جنس و الیاف نیز تماما پنبه ای ضخیم و با دوام می باشد. چاپ روی هر دو نوع هودی و سویشرت به صورت تمام دیجیتال با استفاده از دستگاههای روز دنیا انجام می شود.

در این طرح مورد نظر برای چاپ روی هودی و سویشرت به صورت جوهر افشان روی آنها چاپ شده و در نهایت نیز یک تثبیت کننده برای دوام طرح چاپی روی آن پاشیده می شود.

تنوع در هودی و سویشرت

چاپ روی هودی و سویشرت با توجه به نوع با کیفیت فرایند چاپ که از نوع دیجیتال جوهر افشان انجام می پذیرد بدون محدودیت در رنگ انجام شده که همین امر باعث می شود شما طرح های دلخواه خود را به راحتی روی هودی قرمز و حتی مشکی چاپ کنید.

تنوع رنگی نیز در اینجا بسیار بالا بوده و شما می توانید از میان رنگ های سفید مشکی قرمز سبز آبی زرد و دیگر رنگ ها مطابق با سلیقه خود یکی از آنها را برای چاپ طرح دلخواه انتخاب نمایید.

سفارش هودی با طرح دلخواه

برای انجام سفارش می توان از طراحی آنلاین هودی استفاده نمود که در این روش شما می تواندی طرح دلخواه خود را همزمان در سایت روی هودی بارگزاری نموده و پیش نمایش آن را قبل از چاپ مشاهده نمایید.

این روش به شما نمای خوبی را از محصول نهایی می دهد و به همین خاطر می توانید در صورت نیاز تغییراتی در طرح مورد نظر و حتی رنگ هودی لحاظ نمایید.

  • حسن کریمی
  • ۰
  • ۰

چاپ تراکت

آیا شما به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها به طوری که بتوانید با هزینه حداقلی حداکثر استفاده را از تبلیغات ببرید هستید؟؟؟ یک راه بسیار ساده و راحت وجود دارد و آن اینکه شما می توانید با استفاده از چاپ تراکت و با حداقل هزینه در حجم وسیعی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را معرفی نمایید. ما در پارسیا ایده می توانیم طرح های شما را در کاغذهای متنوع و در سایزهای متفاوت و با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط زیست چاپ و در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ تراکت شما بپردازیم.

 

 

 

چاپ تراکت A5 سایز ۱۴٫۵×۲۰ سانت

 

چاپ تراکت A5 پرمصرف ترین سایز چاپ تراکت می باشد. تراکت A5 در این مرکز برروی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم ، گلاسه ۱۲۰ گرم ، گلاسه ۱۷۰ گرم و تحریر ۸۰ گرم انجام می پذیرد. چاپ تراکت A5 در چاپ متین محدودیت نداشته و در تیراژ های دلخواه قابل چاپ می باشد. قیمت چاپ تراکت در جنس تحریر ۸۰ گرم به دلیل ضخامت کم از کاغذ های گلاسه پایین تر می باشد. چاپ روی کلیه جنس های تراکت عالی شده و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ انواع تراکت ها وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ تراکت با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.

 


چاپ تراکت A6 سایز ۱۰×۱۴٫۵ سانت

 

چاپ تراکت A6 دومین سایزپرطرفدار چاپ تراکت می باشد. تراکت A6 در این مرکز برروی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم ، گلاسه ۱۲۰ گرم ، گلاسه ۱۷۰ گرم و تحریر ۸۰ گرم انجام می پذیرد.محدودیت چاپی برای تراکت A6 وجود ندارد و چاپ تراکت A6 در تیراژ های دلخواه قابل چاپ می باشد. قیمت چاپ تراکت در جنس تحریر ۸۰ گرم به دلیل ضخامت کم از کاغذ های گلاسه پایین تر می باشد. چاپ روی کلیه جنس های تراکت عالی شده و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ انواع جنس های تراکت وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.

 

 

چاپ تراکت A4 سایز ۲۰×۲۹ سانت

 

چاپ تراکت A4 در چاپ متین بر روی کاغذ های تحریر ۸۰ گرم ، گلاسه ۱۲۰ گرم، گلاسه ۱۳۵ گرم و گلاسه ۱۷۰ گرم انجام می شود. چاپ تراکت A4 نیز محدودیت تیراژ نداشته و به تعداد دلخواه و در کوتاهترین زمان قابل تحویل می باشد. قیمت چاپ تراکت A4 به دلیل ابعاد از سایر تراکت ها بالاتر می باشد. کلیه رنگ ها برروی تراکت ها شفاف و زنده می باشند و هیچگونه محدودیت رنگی از این بابت وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.

 


چاپ تراکت B6 سایز ۱۲×۱۷ سانت

چاپ تراکت در ابعاد B6 یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در این مرکز می باشد.تراکت B6 مشابه چاپ کارت ویزیت برروی کاغذ های تحریر ۸۰ گرم و گلاسه ۱۳۵ گرم انجام می شود. چاپ تراکت B6 محدودیت رنگی نداشته و کلیه رنگ ها شفاف و زنده خواهند بود . قیمت چاپ تراکت B4 روی تحریر ۸۰ گرم از قیمت پایین تری برخوردار است. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.

 


  • حسن کریمی