مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک بودم و علاقمندم تجربیات و دانش خود را با بقیه به اشتراک بزارم

  • ۰
  • ۰

رسم نمودار توابع

رسم نمودار توابع مختلف از جمله کارهایی است که در درس ریاضی توسط معلم به دانش آموزان آموزش داده می شود. هر تابعی بر اساس متغیر ورودی یک خروجی ایجاد می نماید که این متغیر می تواند زمان و یا هر چیز دگیری باشد.

یادگیری رفتار تابع بر اساس ورودی متغیر در بسیاری از علمو خصوصا فیزیک نقش مهمی دارد. از این رو آموزش رسم نمودار توابع به دانش آموزان یکی از صروریات درس ریاضی است.

 

رسم نمودار توابع به صورت آنلاین

رسم نمودار آنلاین امروزه با گسترش اینترنت بسیار رایج شده و دانش آموزان می توانند با بهره گیری از این شبکه و بستر عظیم و پیشرفته به راحتی و در کمترین زمان ممکن رسم نمودار آنلاین توابع را انجام دهند.

ویژگی های رسم نموار آنلاین

از جمله خصوصیت های ویژه می توان به ابزارهای کاربردی فراوانی اشاره کرد که در این برنامه های آنلاین و شبیه سازهای ریاضی وجود دارد اشاره نمود.

برای مثال شما می توانید چندین نمودار را به صورت همزمان در یک محور مشخصاتی مشاهده کنید. مختصات نقاط تلاقی آنلا با هم و یا با محورهای x  و y را مشاهده کرده و در نتلیج حاصل تحقیق و برسی انجام دهید.

ویژگی های بسیار متنوع دیگر مانند تنوع و پوشش انواع تابع مانند رادیان ، توابع مثلثاتی ، لگاریتمی ، قدر مطلق و ... می تواند به پیروی در حوزه آموزش کمک فراوانی را نماید.

 

ارتقا کیفی شبیه سازها در رشته ها و علوم پایه

معلمین و اساتید مرتبط با حوزه آموزش می دانند آنچیزی که می تواند برای کودکان و نوجوانان جذابیت آموزشی ایجاد نماید باید محتوایی متناسب با روحیات آنها با مرهیز از تئوریهای کسل کننده باشد. رسم نمودار آنلاین می تواند در دسته شبیه سازهای ریاضی جای گرفته و به عنوان ابزاری کارآمد و به روز به یادگیری در مسائل مختلف ریاضی خصوصا توابع کمک زیادی نماید.

شبیه ساز ها با توجه به اینترنتی بودن ماهیتی که دارند می تواند همیه و همه در دسترس معلمین و دانش آموزان قرار گیرد و با هزینه ای بسیار اندک کیفیت بالایی در یادگیری داشته باشد.

  • ۹۹/۰۸/۱۳
  • حسن کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی