مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک

اشتراک آموزش چرتکه رباتیک و دوره های خلاقیت

مدرس چرتکه و رباتیک بودم و علاقمندم تجربیات و دانش خود را با بقیه به اشتراک بزارم

  • ۰
  • ۰

آشنایی با پوشه دکمه دار

اگر کمی به خاطرات خود بازگردیم خواهیم دید که از گذشته اسناد و مدارک کاغذی ما همواره به ابزاری به نام پوشه گره خورده است . از سالیان گذشته نیز هنگامی که به ادارات مختلف برای انجام امور مرتبطه مراجعه می نمودیم همواره پوشه های کاغذی همراه ما بوده است که از اسناد و مدارک کاغذی ما محافظ نموده و نظم و ترتیب مناسبی را به آن دهد.

پوشه دکمه دار نیز با همان ماهیت اما شکل و شمایلی بهتر و با جنسی مرغوب تر امروزه کاربرد فراوانی در استفاده عموم برای نقل و انتقال اسناد و مدارک مکتوب دارد به طوریکه هنگام مراجعه به بسیاری از این سازمان ها از جمله مواردی که برای تشکیل پرونده نیاز است همین پوشه های دکمه دار می باشد.

پوشه دکمه دار تبلیغاتی

همین استفاده و کاربرد رایج از این محصول باعث شده تا بسیاری در فکر انجام تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات خود از طریق ان باشند . یکی از اهداف تبلیغات برند نمایش و معرفی در شرایط و مکان هایی است که بیشترین بازدید کننده را داشته باشد. به دلیل استفاده زیاد و البته طول عمر نسبتا خوب خود محصول باعث مرفی برند و نمایش عنوان شما در بسیاری از مکن ها می شود.

تصور کنید که در قالب یک استفاده کاربردی نام و نشان شما همراه با موضوع کاری و راههای ارتباطی بارها و بارها از مخاطبی که از پوشه استفاده می کند در جاهای مختلف در معرض دید دیگران قرار گیرد. از طرفی نمایش طولانی مدت برای خود مصرف کننده نیز باعث تثبیت نام و نشان شما برای آن و عدم فراموش می گردد.

بنابراین پوشه دکمه دار تبلیغاتی یک روش ارزان و مقرونه به صرفه با کارایی بالای تبلیغاتی بوده که می تواند نقش موثر و مفیدی در ایجاد کمپین ها و امور مختلف تبلیغاتی باشد.

 

 

انواع پوشه دکمه دار تبلیغاتی

پوشه دکمه دار تبلیغاتی A4

 

پوشه دکمه دار تبلیغاتی A4 از جمله رایج ترین انواع آن بوده که بسیاری از کسب و کار ها و شرکت ها برای تبلیغات خود از آن استفاده می کنند . همانطور که از نام آن نیز مشخض است ابعاد این پوشه متناسب با ابعاد A4 بوده که بسیاری از مستندات اداری و برگه های مرسوم را در خود جای خواهد داد.این نوع پوشه دارای تنوع رنگ بالایی بوده و برای مشتریان حق انتخاب رنگ های متنوعی را داراست.

مشخصات

  • جنس : طلق پلاستیکی
  • نوع چاپ : سیلک یا طلاکوب ( بسته با انتخاب )
  • ابعاد : A4

پوشه دکمه دار تبلیغاتی A5

 

اگر به دنبال خرید پوشه دکمه دار ارزان باشید ابعاد A5 آن می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد . این ابعاد همانند برادر بزگتر خود نیز دارای تنوع رنگ بوده که مشتری می تواند بنا بر نیاز خود انتخاب نماید. فرایند درج لوگو  تبلیغ نیز مشابه A4 بوده که در قسمت جلو و یا پشت آن انجام می گیرد.

مشخصات

  • جنس : طلق پلاستیکی
  • نوع چاپ : سیلک یا طلاکوب ( بسته با انتخاب )
  • ابعاد : A5
  • ۹۹/۰۹/۱۳
  • حسن کریمی

پوشه دکمه دار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی